Sağlık ocağındaki hemşiremize sordum, 2 saatte bir hatta ben ne zaman versem belki de emer geceleri de sık uyanıyor ve emiyor hemen bırakmıyor normal mi dediğimde her çocuğun bünyesi farklı siz çocuğa göre hareket edin acıkıyor ki istiyor dedi. Ağlarken nasıl vermeyeceğiz ki 4 saate sabitlemek çok zor 🤷🏻♀️