hazale966 Kızlar bebeğim hepatit b 2. Dozu oldu kabız oldu kakasını yapamıyor aynı durumu sizde yaşadınız mı??
amazontuba hazale966 aşı ile alakalı olacağını sanmıyorum başka bir etken olabilir mi acaba. Mama kullanıyo musunuz
amazontuba hazale966 ne zamandır mamayı kullanıyosunuz. Mamaya başladığından beri ne kadarda bir kaka yapardı. Şuan ne zamandır kaka yapmıyo acaba. Çok soru sordum kusura bakmayın ama ben de çok panik tim Bu konuda 😏 büyüdükçe kaka sıklığı azalmış ben kabız zannetmiştim hep
hazale966 amazontuba hergün kaka yapıyordu 2-3 gündür yapamıyor ıkınıyor birde çok küçük katı şekilde bırakıyor. Bugün doktora götüreceğim ek gıdayı da arttırdım ondan da olmuş olabilir dün akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim ama fayda etmedi
amazontuba hazale966 çok geçmiş olsun katı katı yapıp zorluyosa kesin kabız olmuştur lavman yaparlar rahatlar inşallah
hazal_karaca Aşı ile kakasının bir bağlantısı yok. Ek gıdadan dolayı oluyor. ⅘ gün yapmayadabiliyorlar. Çok zorlandığı zaman karnına hafif bastırarak masaj yapın yardımcı olucaktır. Zeytinyağıda vermeyin