İyotu bilmem ama batikon kullanmıştık bebeğimin göbeği düştüğü zaman. Başka çocuk doktoru söylemişti. Şimdiki çocuk doktorumuza geçiş yaptığımızda kullanmayın annenin troidi var demişti. Haşimato hastasıyım ben. O yüzden böyle durumu olanlar iyotu dikkatli kullanmalı. Sadece bilgilendirmek amaçlı yazdım bunu.