Doğduğu günden beri bebek arabasıni kullanamıyorum çünkü içinde hiç bir şekilde durmuyor. Dönmesi emeklemesi oturması yürümesi o kadar erken oldu ki şu an 9 aylık evin içinde koşuyor masaAllah yani bunda sıkıntı yok normal karşılıyorum. Ama bazı hareketleri var ki aklım almıyor resmen. Onunla bı yemek yapamıyorum ve yiyemiyoruz etrafı darmaduman eder her yeri birbirine katar daha 2 yasindada oğlum var ona yemek yedirmek için kızımı mama sandalyesine koyuyordum ama artık orda da durmuyir emniyet kemerini sıkıca bağlamama rağmen bı şekilde çıkıp ayağa kalkıyor yani oğlum öyle değildi çok uslu sakin bir bebekti hala da öyle belki o yüzden tufah geliyordur bana kızlar normal mi sizce bu jadsr hareketli olması sizinkilerde böyle miydi ne zaman Sakinlestiler ne zaman sofraya oturduğunda o da bizimle güzelce oturacak. Onu hiç tutamıyorum bı yere gittigimizde onu kucakta tasidigimda her yere atlmaya çalışıyor