Minikyavrum alerji doktoruna gittim. Birkaç belirtimiz vardi . Egzama, uykuya dalamama, gaz sancıları, mukuslu gürültülü yapıyordu tuvaletini, kusma ve huzursuzluk gibi. 4 aylıkken gittik o zaman yapamam test dedi . Önce yumurtayı kesmemi istedi. Yediklerimi yazdım . Gün içerisinde çocuktaki değişimleri yazdım. 1 bucuk ay sonra test yapıldı. Yumurta ve badem alerjisi çıktı. Şimdi diyetteyim.