1 buçuk sene önce sezeryan oldum adetim çok az oluyır 3 ped dolmaz ay boyu onu da geçtim bazen sadece simsiyah leke geliyor kan ama siyah yani içsem soğan suyu temizlenir mi bu kan galiba içerde kalan biriken kan oksitlenmiş
İçen fayda gören ve nasıl yapılır ne kdr içilir bilgi verir misiniz lütfen aynı zamanda hâlâ bebek emziriyorum bir sıkıntı olmaz dimi