Bebegim 20 aylıktı bıngıldagı açıktı doktora götürdüm doktora daha kapanmadı dedim 2 yaşına kadar zamanı var d vitamini kullan dedi d vitamini çok önemli bıngıldakta dedi d vitamini düzenli kullanmadık doğrusu düzenli kullanmadım sonra kapanmaya başladı hep kontrol ettim 22 aylık oldu hafif açık hatta oda bir iki aya kapanır diye düşünüyorum