Edacem Merhaba oğlum 52 günlük sarılık değeri 9 çıktı ama yüzünden hariç hiç bir yeri Sarı değil doktor anne sütü sarılığı bu zamanla geçer dedi ama hiç daha önce böyle bir şey duymamıştım başına gelen var mı kaçıncı günde geçti ?
Ecebaby Edacem benim kızımda da vardı neredeyse iki aydan uzun sürdü ama çok şükür bi sıkıntı yaşamdık telaş etmeyin. Sütte olan bir hormon mu ne ondan dolayı oluyormuş sanırım
kpkpkp Mama da vermistim.sarilik degeri yuksek kaldi cok.hatta hastanede yattik birgun.Memede uyandiramiyorduk .mama da verdim