Bebeğim 3,4 gündür gündüz uykusu 45 dakıka yapıyor uyumamak ıcın dırenıyor gecelerı de ıkı saate bır ayakta böyle sıkıntılarımız yoktu neden olabılır acaba bütün ıslerım yarım kalıyor yetısemıyorum pskiyatrik destek alıyorum hap uykumu getırıyor halsız olıyorum bıde bebgım durmuyor daha çok yoruluyorum napabılırım yardımcı olur musunuz??