1symaysuf kızlar leke çıkarıcı stop marka var kullanan memnun kalan var mı oğlum 2 yaşında malesef lekeleri çıkaramıyorum bebek leke çıkarıcısını bıraktım.bir de tursil marka kullanan varmı çamaşır deterjanı ? Boykot olmayan deterjan istiyorm
Asyaveannesi04 1symaysuf Fenomen abartması sakın almayın 3 senedir baby me toz leke çıkarıcı kullanıyorum çok memnunum
aresnako 1symaysuf gereksiz abartılan bi ürün ben de aldım öylece duruyor hiç bi lekeyi çıkardığı yok. Baby me toz leke çıkarıcı aldım. Çamaşırlar birikti ve yıkanacaksa akşamdan lekeli olan çamaşırlara döküp sıcak su döküyorum üstüne sabahta hepsini makineye atıp yıkıyorum çıkıyor lekeler. Stopla anında sıkıp çitilesem bile çıkmamıştı lekeler
rabilay Herkes çok övüyor diye aldım kullandım ama hiç bir lekede etkisi olmadı maalesef memnun kalmadım
leylannpembemontu Asyaveannesi04 bende babyme aldım da renkli kıyafetlere de uygun mu nasıl kullanıyorsunuz