sarah7 rica ederim. Evet normalde nazik birisiyim kırmak tartışmak istemem ama gerçekten yapmayın bunu. Bebeğimin damağı diye baslık atsan inan bana bilen herkes gelirdi şuan sadece tepki alacaksın kötülük amaçlı demiyorum bunu ama çocuklarla ilgili postlara bilgisi olan herkes yığılıyor çünkü anne bebek platformu burası eş,kaynana değilki