Valla ben de çok çaresiz kalmıştım ama kaka da yapamıyordu.. rendeleyip verdik anne sütüne karıştırıp. Sabahına kakasını yaptı. Tabii abartmamakta fayda var. Ve gazlı bebek hakikaten çok ama çok zormuş. İnsan nelerden medet umar hale geliyor maalesef. Başkaca bi sıkıntı şu an için oluşmadı allaha şükür. İnşallah olmaz da ama yanlış hatırlamıyorsam doğduğundan beri iki kere falan verdim o da artık gerçekten çok zor durumda kaldığımda...