tubabhdr yani ben sezaryen doğum yaptım iyileşir iyileşmez bilemiyorum ama normal doğurabildiyseniz sağlığınız içinde birinin elleyip bakması çok da zor olmamalı her başlıkta yazıyorum ülkemizde kadın hastalıklarını tedavi yöntemleri çok kısıtlı bu yüzden ne kadar erken teşhis o kadar önemli 6 ayda bir kadın doğum kontrolüne gitmek şart bir şey olsun olmasın doğumdan sonrada 40. Gün kontrolü olur ekstra o da çok önemli rahminize bakıyor dikişlerinize bakıyor diğer organlarınız yerine gelmiş mi kanama var mı şişme iltahap ödem bunlar çok önemli yapmayın lütfen