Sedas00 Acıyacak diye de korktuğu için yapmaz daha kolay kolay.Bu seferde dışkı içerde iyice katılaşacak ağrısı olur.Bazen de hafif ateş yapar kabızlık çocuklarda.Yaptığınız şeyler işe yaramadıysa en güzeli şimdilik lavman.Daha sonrasında da kabız olmaması için bir kaç gün özellikle kabız olacağı şeyler yemesin.