sezkrkmz normal bacım valla normal🐹 beklentiye girdikçe daha da siniri bozuluyor insanın. Bir yaşına kadar saat başı uyandı benim kız. İlk kez 13 aylıkken bir yattı üç saat kalkmadı, kırk kere kontrol ettim bir şey mi oldu diye. Şimdi 22 aylık memeyi bırakalı 1,5 ay oldu. Şükürler olsun bir ya da iki kez uyanmaya başladı