muzicelerim2 aslında sobalı evde şöyle bir mantık var kendim kayinvalidemdeyken deneyimledim malesef sonra çözdüm sürekli üst inceltip kalinlastirarak, bebiş soba harlı yanarken terliyor sonra soba normal yanmaya ve sıcaklık düşmeye başlıyor yada kapılar açılıyor hop bir anda ter kuruyor ve merhaba hırıltı balgam öksürük, sonra bir anda tekrar ısınıyor tekrar terliyor ve bu süreç böyle devam ediyor bunun en kolay yolu surkeli elinizde bir hirkayla gezmek üstünü ince giydirip duruma göre hemen hırka geçirmek olarak çözdüm hatta Şubat ayında sobalı odada tek kat uzun kollu zibinla tuttum soba harini kaybedince ince bir hırka kapılar açılıp kapanan bir saatteysek yada diğer odalara geçerken de hemen kalın hırka yada yelek geçirdim üstlerine ve 2 günde toparladilar huysuzluk varsa o da gidiyor hemen sıcaktan huysuzlaniyorlar