Bebeğime neocate ye rapor çıkarttırdım ama asla içmiyor elinde evolvia rp2 olan var mı
Merhaba nerede oturuyorsunuz acaba
Tazeannnee1 sizde var mı acaba evolvia rp2 mama
Evolviarp2 satıyorum 19 kutu toptan almak isteyen olursa 😊
hlyshn satıyorum derken 🙈 ne kadar acaba
canikokom canım elimde on kutu var düz 1000 lira veririm 😊
hlyshn bu mama raporlu bedavaya alinmiyo mu siz neden parayla aldınız