ygtzynp Kızlar her cuma Bi veli çocuklar için bişeyler hazırlayıp götürüyor ufak tefek hediyede veriliyor bana hediye için yardım edin neler olabilir
sek_kahve ygtzynp bilezikler, çocuklar seviyorlar. Veya şu sulu bir oyuncak var ya, bir tane düğmesi var ona basıyorsunuz halkaları çubuğa geçirmeye çalışıyor. Geçen bir veli getirmiş öyle çocuklara, benim oğlanlar da bayılır yani
Snowglobe ygtzynp üstte kalsın bana da lazım. Kırtasiye seti alayım dedim silgi boya kalemi falan. Ama 15 çocuk var her şey çok pahalı
Mnli ygtzynp çocuk başına bütçeniz ne bilmiyorum ama childgende mini paket oyun hamuru var 87₺ gibi bişey ondan bir kaç set alıp yanına da bir şekil ekleyebilirsiniz mesela 1 hamur 2 şekil ya da 2 şekil 1 hamur 2 hamur gibi geçen bir doğum gününde öyle dağıttılar çocukların hoşuna gidiyor
ygtzynp Snowglobe bizdede 18 çocuk var ay arkadaşımın kırtasiyesi var ona Bi sorayım ne kadara geliyor 😂
ygtzynp Snowglobe hepsine boyama kitabı aldım yanına balon, çikolata ve kurabiye yapıp koymaya karar verdim 😂 en hesaplı böyle oldu
Kontes0011 Okulların içine velileri katmalarını da kaldırsalar keşke. Durumu olan var olmayan var. Herşey pahalı zaten.
ygtzynp Kontes0011 evet öyle ama zaten herkesin durumu aşağı yukarı aynı Bi çikolatada götürsek zaten çocuklar mutlu oluyor ama oğlum çok istiyor arkadaşlarına hediye vermeyi o mutlu olsun diye