Uyku düzeni vardı bebeğimin ne olduysa 3 gündür uyu problemi ve ağlama krizleri yaşıyoruz. Gündüz 2 yapıyım yarım saat uyuyo eller sürekli ağızda ve bianda ağlamaya başlıyor sakinlesin diye emzirmeği deniyorum almıyo o derece. Geceleri ise çok geç uykuya dalıyor sabah erkenden kalkıyor mız mız . Sizce neden böyle ve ne yapmam gerekiyor 4 ay atağı mı ? uyku gerilemesi böyle bir şey mi ?