Biberonlar meme reddine sebep olan en büyük etken benim kızım da başta emzirme ve mama şeklinde gittik fakat 12 günlükken artik emmek istemedi çünkü biberondaki akışı memede bulamıyomuş bunu sonradan öğrendim o kadar zorladım almadı bende sağdım verdim bir iki gün ama baktım böyle olmayacak mamayı kestim hemen bebeğimi hep sık sık emzirdim sürekli gece gündüz bunu yaptım ve sütüm arttı bu şekilde emmeyede bu şekilde alıştı sizde sütüm az diyip olumsuz düşünmeyin her şey beyinde başliyor çünkü olumsuz düşüncelerden uzak durun bebeğinizi sık sık emzirin gerekirse çıplak şekilde göğsüne al uyusun orda ben bunları da yaptım ten tene temas da önemli emmesi için günde 3 litre su içmeye çalışın bestlak damla kullanın ben çok faydasını gördüm kuru incir süt yapar dut kurusu kaynatıp günde bir bardak tükettim sütüm artısın diye çok şey yaptım işe de yaradı ama en önemlisi olumlu düşünmek sütünün bebeğine yeteceğine inanmak bebek emdiği zaman beyin onun ne kadar ihtiyacı olduğunu görüyo ona göre süt üretiyor sık sık emzirmenin çok faydası var.