Eylul301023 bence bu kadar abartmaya düşünmeye hiç gerek yok ilk kızımda bende sizin gibiydim hatta TV üstüne çarşaf atardm ışığını bile görmezdi düşünün şimdi 4 yaşında TV görünce deliriyo bıraksam sabah akşam izlemek ister gözünü ayırmaz. Küçük kızım 10 aylık onu hiç kısıtlamıyorum tabi açıp karşısına koymuyorum ama ablası izlerken odada oluyo mesela doğduğundan beri gördüğü için bi defa bile dikkatini çektiğini görmedim dönüp bakmaz bile . Yani fazla kısıtlamakda iyi değilmiş bence ben bunu anladım