Kızlar kızım kahvaltı yapmayı bıraktı. annem bize önceden hep okula giderken noga çayı yapardı çokda güzeldi hâlâ da içeriz yeriz, kızım da kahvaltı yapmayı bırakınca yumurtayı pankek krep vs şeylere karıştırıyorum bugünde süt aldım nogaçayı yaptım olur mu sizce de?