Esensevinc Bebeğim 2 yaş 2 aylıkken kreşe vermek zorunda kalacağım çalışıyorum çok aşırı üzülüyorum ve babasını görmeyecek oğlum o şehir dışında çalışıyor olacak .. bu yaşta kreşe veren anneler ? Burda mısınız ? Bana bir şeyler söyleyin lütfen çok üzgünüm
Mucize1309 Bende vermek istiyorum ama çalışmak vs yok etkinlik olsun diye iyi mi kötü mü olur bende bekleyimm