babylove_ Ya 2 hafta önce düzeldi tekrar hasta oldu dün ateşi çıktı sabah burnu akıyor soğukta dolaşmaz yedikleri içtikleri hep vitamin nerden oluyor anlamıyorum üzülüyorum kendimi suçluyorum sürekli
sezerckmom babylove_ benim bebeğimde gripti şuan azaldı çok şükür iburamin zero verdi doktorumuz o iyi gelmişti
meyraforum 9 aylık ve 4-5 kere hasta olmuştur 🥹 biz taşıyıcı oluyoruz çoğu zaman babası işe gidip geliyor ondan bulaşıyor olabilir dedi doktor yani yapacak pek bir şey yok, şöyle düşünün bağışıklık kazanıyor 🌿
dilararven Doktor evinize çocuk almayın çocuklardan geliyor dedi. Bize de çok çocuk gelmez hatta hiç. Ama doktor bunu söylemişti