Bunun için hastaneye gittim Kendi doktorum hiç bşyin yok dedi rahmin temiz kanama erteleme hapı verdi kanamam dursun diye o hapı içtiğim gibi kanamam durdu iki hafta kullandım hapı bıraktığım gibi kanamam yine geldi ama aşırı şiddetli yani 3. Günüm bugün ilk günkü gibi yoğun hala normalde 3. Günde kesilirdi yaa kadın doğum hapı verdi bana düzene girsin diye ama o hap bana aşırı sinir stres yaptı bıraktım napmam gerekiyor normal mi bu ya ağlıyorum şuan stresten 😭