uykusuzzanneee Arkadaşlar oğlum koltuğa kustu , 5-6 kere koltuk yıkama makinesiyle yıkamamıza rağmen kusuk kokusu koltuktan çıkmıyor . Ne yapabilirim başka öneriniz var mı?
sdanz uykusuzzanneee ben bir dönem çok sık bu sorunu yaşadım ve hacı şakir katı sabunu ile çözdüm. Sorun olan böyleyi önce sabunlarım ve öyle temizledim
uykusuzzanneee sek_kahve öyle deneyeyim birde ama hiç çıkacak gibi durmuyor sanki çünkü defalarca yıkadık .
Mnli uykusuzzanneee öff o çıkmıyor ya ben yıkamacı çağırmıştım sonra da günlerce havalandırmıştım sonra bile ara ara koku geliyor bana sizin makinanız prof bişeyse yıkamacı çağırmayın açın camları kapıları
uykusuzzanneee Mnli bende bir tanıdığımdan aldım makineyi baya güzel ama defalarca yıkamamıza rağmen çıkaramadık :(
feyzas uykusuzzanneee omo sıvı deterjanla silmiştim ben bolca ıslattım önce sonra duruladım sonra üstüne havlu bastırdım öyle bekletmiştim geçmişti. Suyu az kullanmayın
uykusuzzanneee feyzas ben önce yumuşatıcı ve bulaşık makine parlatıcısıyla koltuğu sildim dışından 2 kere sonra koltuk yıkama makinesiyle 5 kere yıkadık çektirdik suyunu en son sıvı çamaşır deterjanını suyla açtırıp onuda koltuğa döktüm sonra tekrar makineyle çektim. Hiçbiri işe yaramadı maalesef