Yigitoglum_2 Yaklaşık 1,5 aydır yalıyorum damla fayda etmediği gibi artıyor doktor antibiyotik vermiyor. Çok daraldım. Yasayan var mı? Gözlerde yanma ve kızarıklık ta var. Ne yapıcam hayattan zevk almıyorum hiç kafaya takmaktan..
Aklimideliricem Vitaminli suni göz yaşı var özel ama siz alıyosunuz. Biz adenovirüs olduğumuzda almıştık kuruluk batma yanma kızarma vardı
Aklimideliricem Yigitoglum_2 geçti de adını bilmiyorum ama vitaminli suni göz yaşı bu demişti eczacı onu hatırlıyorum