[silindi] Busrak2 benim de 8.ay uyku gerilemesiyle 3 uykudan 2 uykuya düşüş aynı zamana denk gelip çok yormuştu şu an 11 aylık bakalım biz napıcaz ben de korkuyorum 12-13 aydan 😕
Busrak2 [silindi] ay umarım çok güzel gelir o aylar gece beslenmesini kesmemiz gerekmis uyandı mama icsin yapmamız gerekmis
atesarp asliiiiiiiiiiiiiiiii 2 gündür tek uykuya düşürdüm ama öglen uykusunu 1.30 saatten fazla uyumuyor dün gece iyi gecti bu gece nasıl olacak bakıcam ama şu da var ki 5 saat gecmesine ragmen ögle uykusuna yine direndi 2 gündur ve dedigim gibi cok kisa uyuyor
asliiiiiiiiiiiiiiiii atesarp tek uykuya alışana kadar böyle sıkıntılar olabilir düzene adapte olunca sorun ortadan kalkacaktır merak etmeyin 🙏🏻