3 yaşındaki kızım bi önceki postumda anlattığım iç organ mevzusundan sonra resmen bozuldu. Gayet uyumlu uyku düzeni olan bi çocuktu. Olayın yaşandığı ilk zamanlar daha zordu tabi şimdi biraz daha atlattı alışmaya başladı bi çok şeye ama şu gece uykusu bi türlü düzene girmiyor. Gece 12 den aşağı uyuduğunu görmedim. Ve sabaha karşı illa 4-5 aralığında kalkıp oyun oynamak istiyor zar zor yatırıyorum. Gündüz uyutmadım bi gün sırf gece uyusun diye. O gece akşam 22:00 olmadan uyudu ama gece 1 de uyandı ve beni baya zorladı. Şimdi yine aynısı 12:30 da yatırdım ya el insaf 1 saat önce 5 gibi kalktı hala sallıyorum. Tükendim artık sinir minir kalmadı yıprandım. Kızıyorum engel olamıyorum kendime ben bu işi nasıl çözcem inanın bilmiyorum.