Arkadaşlar 15 aylık bebeğim var ve son 1 aydır uykuları saçma sapan bir hal aldı. Onun öncesinde çok iyi uyku düzeni yoktu ama en azından gece uyurdu. Şimdi saat kaçta yatarsa yatsın gündüz azda uyusa çokta uyusa gece kalkıyor ve asla uykuya geri dönmüyor örnegin 9 da uyusa 11de kalkıyor ve gece 3-4 gibi uyuyor 🙄 neden böyle oluyor bilmiyorum bugün fark ettim 2 tane dış çıkarıyor ondan kaynaklı mi bilmiyorum. Ne yapabilirim çünkü bir bebeğim daha var ve bu şekilde olmuyor