Allahım annelik ne kadar zor.Kızlar 2 yaşında ve benim çocuğum ilk 24 ay bana zorluk çıkarmadı geceleri deliksiz uyurdu.2 yaşına girdi gireli geceleri uyanmaya ve 5 saat ayakta kalmaya başladı.Sallamaktan ayaklarım uyuşuyor.Gece maması vermiyordum çok oldu keseli ama bu çok uzun süre aç kalıyor ne yapıcam bilmiyorum kafayı tırlatmak üzereyim tek başıma bakıyorum destek yok çok zorlanıyorum artık