Gulben1234 Merhaba hanımlar bebeğim. 6 aylık saglık ocagı 6.aydan sonra doğum kontrol hapı kullanabilirsin dedi yasmin önerdi ama emzirme döneminde kullanılmaz diyor kullanan var mı acil yardım edin