Beyza17 Eşimin ocakta tecili bozuluyor 1 senelik yapmayı düşünüyor eğer giderse bende gitmek istiyroum yanında lojman veya kiralık bir evde kalırım diye düşünüyorum böyle birşey yaşayan var mı fikir almak istiyorum sadece bilgilerinize ihtiyacım var