Bilgisi olan yazabilir mi, özel takipliyiz ama gece gece aklıma düştü uyuyamadım :( özel aşılarımızı oluyoruz rota iki doz olduk nimenrix ve bexsero birer doz oldu ama ikisinden birisi iki doz oldu hatırlayamadım da, 9 ay kontrolunde asımız var mı ya da bunların ikinci dozları ne zamandı