gamzeciik Çay konusunda çok seçici bir insanım. Tüm çayları denemiş biri olarak ve gidip yerinde içmek mümkün olmadığı için market çaylarının en iyisinin Çaykur Tiryaki olduğunu söyleyebilirim. Demlik poşette ise Çaykur Rize.
Ben kendim çay demlerken 3 kaşık demlesem örneğin iki buçuk kaşığı çaykur tiryaki, yarım kaşığı çaykur tomurcuk ekleyerek demliyorum. Herkes çayımı beğenir.