Bebeğim arada uykusunda dudak büzerek ağlıyor 🥹 bademde öyle bi çığlıkla uyanıyor ki gözyaşları boncuk boncuk süzülüyor. İçim böyle paramparça oluyor. Ve daha 9 aylık. Çok üzülüyorum. Acaba günlük yaşadıklarımızı mı görüyor rüyasında acaba mutsuz mu oluyor diye sürekli düşünüyorum. Okuduğum bir yazıda günlük rutinleri rüyada görüyor olabilir demişti. Ama ben hiç ses yükseltmedim bi gün bile. Hatta sürekli oyun oynarım onunla hep güleriz. Bu ağlayarak uyanması neden olabilir ki başka