Annelik bu saatte bu konuyu açtırmak sanırım delilik annelik 😂 Deterjanlarim ilaçlarım kilerde kilitli, tüm prizlerde koruyucu var bıçaklarımı dolapta yukarıya koydum, ocak her daim vanadan kapalı, fırın düğmelerini söktüm,lazım olunca takip kullanıp kaldırıyorum (birkaç defa açtı çünkü )
Bu saatte aklıma olmayacak seneryolar geliyor hala 😪
Fazla mi kaygılıyım sizler neler yapıyorsunuz