serifeins Kızlar kombiden arı vızıltısı gibi motor sesi geliyor basıncı da normal 1,5 da. Sizce kapatmalı mıyım bebeğim gece üşür diye kapatmak istemem ama tehlikeli bi durum var mıdır bu saatte soracak kimseyi bulamadım diye buraya yazıyorum
serifeins serifeins bu durum başına gelen yok mu uykum var ama ne yapsam bilemiyorum birileri yazsın lütfennn
zarifhanim serifeins Basıncı normal. Kombinizde arıza olsa ünlem işareti veya kırmızı ışık gibi bir uyarı verirdi. Fan arızalarında ses oluyor ama uçak kalkıyormuş gibi o ses yani anlıyorsunuz sorun olduğunu. Annemin kombisi de bazen böyle sesli çalışır özellikle soğuk havalarda. Bu gece hava soğuk mu bulunduğunuz şehirde
meraliredam Bar seviyesi normal gözüküyor, 1 buçuk iki arasında olmalı.V Bizimkinden arada öyle ses gelir ama bilemedim şimdi.Kapatip bir süre bekleyin tekrar açın belki düzelir
serifeins zarifhanim evet soğuktu bende gece dereceyi düşürdüm evin sıcaklığının altına haliyle sabaha kadar hiç yanmadı ses de olmadı servisi aramam şart mı illa anneniz baktırdı mı
zarifhanim serifeins Yok annem baktırmadı çünkü soğuk havada çok çalıştığında öyle olduğunu biliyorduk.