sevdaseda çok geçmiş olsun. Her şeyden önce panikleme, bebeğinin sana ihtiyacı var ve kaygını emzirirken hissedermiş. Bu dediklerini 1 aylıktan beri yaşıyoruz biz de. Ben sarımsak yutup sık sık emzirdim. Gözünde sarı akıntı oldu onun için de gözü kapalıyken günde 3 defa 1 damla süt damlattım 1 günde geçti elhamdulillah. Mümkün mertebe bebeğe ilaç kullanma. Burnunu serum fizyolojikle temizliyorsan burunda kuruluk yapar dedi bizim doktorumuz. Nazalnem damla kullanıyorum burun kuruluğu olmaması için. 1 damla damlatıyorum iki burun deliğine hapşırıkla açılıyor burnu