RojhatinAnnesi72 Oğlum öksürükten yatamıyor beşikte saatlerce saliyorum uyku diye birşey yok burda havalar çok kuru soğukluk var doktor buhar ver dedi önerileriniz varmı acaba?
arslanbebek18 RojhatinAnnesi72 deerma 500 aldık indirimdeydi 650 almıştım gecen ay iyiki almışız diyorum burnu çok kuruyordu rahatsız olup uykusundan kalkıyordu şimdilik güzel memnunuz en çok satanların başında vardı
beyzzsenturkk_ RojhatinAnnesi72 nexus kullanıyorum özellikle atak dönemlerinde ve nefesi kurur gibi olduğunda geçen sene almıştım bu sene de gayet güzel kullanıyorum sessiz uyurken kullanıyorum ses çıkarmıyor rahatsız etmiyor
RojhatinAnnesi72 beyzzsenturkk_ valla benimki kapı gicirtisina bile uyanıyor sessiz birşey olsa daha iyi olur gibi