Anneler merhaba 12 günlük ikizlerim var sütüm az iki göğüsten 80 ml anca çıkıyor ama küçük oldukları için mama ile destekliyorum ama iki gündür bir sorun var gündüzleri azda olsa süt oluyor sma akşam olunca süt çıkmıyor ama sağım yapınca geri çıkıyor nedeni nedir acaba bebekler tam ememiyor mu ama ememese gündüzleri de ememez süt kesildi desem gündüz gelip akşam gitmesi kafamı karıştırıyor birde sağım yapınca çıkıyor ama sadece 2 gündür akşamları böyle birwx yorgun ve uykusuzum acaba onun etkisi mi