Kızlar hamilelikten sonra bende şöyle bir sorun oluştu. İdrarımı yaparken tam boşaltım olmuyor gibi. Yani hala tuvaletim var gibi hissediyorum. Bir kaç dk sonra zorlayinca az bir şey daha yapıyorum. Tam boşaltım olmayınca da yarım saat sonra tekrar tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Benzer durum yaşayan var mı? Dogum yapalı 13 ay olacak neredeyse. Geçer diye düşündüm ama geçmiyor artık canımı sikiyor