aaafnk bebek hazirsa mutlaka oturt yani kendini dikiyosa oturur hale getiriyosa yatay gibi dururken kafasini göğsünu kaldırıyosa mutlaka oturt az az ben ilk cocugum bunlari hazir iken yaptik güzel oturdu vaktinde oturmayi ögrendi ama kızım bunlari yaptigi halde ben cok oturtmadim aman vaktini bekliyim falan die kızım desteksiz inanir misin 9 aylıkken oturdu diger türlüsü oturmayi kabul etmedi oturtup bişiler oynatırken bile pat die atardi kendini geri her bebek bir olmaz ama ben buna bağliyorum