3 yaş kızım sürekli dudaklarıyla oynuyor yoluyor ve kanatıyor 😭 doktor kontrolünde doktor görüp korkuttu oynarsan iğne yapmak zorunda kalırım diye ama hiçbir faydası olmadı. Gün içinde otururken oynarken uyumaya çalışırken sürekli olarak eliyle kuruyup kalkan yerleri koparıyor bir süre sonra da kanıyor 😭 bepanthol dudak bakım kremi aldık sürüyoruz ama yalayıp tekrar koparmaya çalışıyo böyle olan bi çözüme ulaşan var mıı?