bebek2anne1 biz bakamıyoruz diye bişey yok emin ol bebeğine senden daha iyi bakacak kimse olamaz sadece düzeni oturtmak zaman alıyor. Ben 2 ve 3 aylıkken 60 cc besliyordum bittiğinde ağlasa da kucağımda dik tutuyorum hafif sallıyorum konuşuyorum vs sakinleşiyor . 4. Aydan sonra 90 ccye çıktı. Benim verdiğim miktarlar ayına göre çok az ama işte çok sık besliyorum şuan 6 aylık olacak hala 90cc veriyordum daha yeni 105 cc vermeye başladım yarım ölçek arttırdım yani , çünkü 120 cc verdiğimde kusuyor. Normalde 6 aylık bebek 4 5 saatte beslenir ben 2-2 buçuk saatte bir besliyorum