ilay-mom Bende öyle yapıyorum aynı saatlerde yukarı çıkarım uyku vakti artık diye konuşurum bez değişimi, çorabını çıkarma vs ve uyurdu en geç 21:30′da tam dalardı bir daha sadece emmek için uyanırdı ama 2 gündür gece uyanıyor bu gece de 4′te uyandı uyumak bilmedi başım ağrıyor uykusuzluktan 🥹🥹