Bebeğim 1 yaşına girdi. Aylardır bacaklarında yaralar var ve antibiyotiklere rağmen geçmedi. Yaralar kendiliğinden oluşmuştu. Sebebini, çözümünü bulamıyoruz. Biyopsi sonucu daha çıkmadan yüzündede bir sürü kırmızı ve sanki bir yere vurmuşcasına içi beyaz bir şeyler çıktı. Napacağımı şaşırdım artık. Alerji testi yapılmadı acaba biyopsi çıkana kadar onuda mı yaptırmalıyım bilmiyorum ki. Biyopside tam olarak nelere bakılıyor acaba ?