3 ay önce doğum yaptım ikiz bebeklerim oldu haliyle de hamile kalmayı uzun bir süre düşünmüyorum. Prezervatifle korunuyoruz ama yine de ne olur ne olmaz taktırıp memnun kalan yada bir sorun yaşayan oldu mu ? Bide devlet hastanesi takıyor mu ? Nasıl oluyor işlem ?