Ck_46 cok gecmis olsun inan gayet birmal boyle olman her annenin icinde vardir bu durum. Bazi anneler de gizli sakli oliyo bu tabi. Rabbim korumus sizi, bende deprem bolgesindeyim sakaryadayim. Odum kopuyo deprem olcak diyo. Evime hic guvenmiyorum 99 depreminden once yapilmis 99 da yikilmamis klmsularimda bu yuzden saglam diyolar ama o zaman yeni binaymis simdi aradan gecti 25 yil. Bi ara tasiayi dusunduk askina kaldi o plan. Ne dileyim valla rabbim yasatmasin hic. Dikkat edin kendimdie, Allaha emanetsiniz☺️