ftmm Bebeğim 3 aylık olmak üzere ciddi bir kabızlık söz konusu neden böyle olur yaşayan var mı neler yaptınız
kayipbaliknemo ftmm kuru erik kuru gün kurusu kaynatıp blendırdan geçirin zeytinyağı ekleyip her sabah aç karnına 1 yemek kaşığı yiyin ama düzenli olarak .
sezensu Bende bebeğimde kabızlık sorunu yaşadım. Yeterli sütüm olmadığı için mama takviyesi kullanıyorum. 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyordum ama sağdığınız süte koyulur mu bilmiyorum. Bunu doktorunuza danışın. Ben zeytinyağının çok çok faydasını gördüm. 🌸